Spikes

Pimpa, fixa, ändra, förnya..aafan.
Hinner med mycket som arbetslös. & har man inga pengar till att köpa nytt - ja då får man göra nytt själv! Äh. Jag har miljoner kläder, ibland undrar jag om jag omedvetet köpt så mycket kläder för att jag skulle bli arbetslös en dag. hmm.

Dear Marilyn Manson, please give me a fun job! Amen.

Jag började "nita" mina braller..men insåg efter att tag att ne fan va jobbigt...så jag sluta..men det blev bra endå. Ska ju inte vara perfekt. Vem fan vill va perfekt. :)







Min plan var att nita dom som mina leggings (ovan)..för att jag ville ha jeans me nitar ist för leggings..men eeh. Ne. Får ha långa tröjor o skit över leggingsen så blire bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0