Pimpmycloset.

 
Man hinner göra mycket som arbetslös, underbart.
Jag är ju en "sucker" för att pimpa & fixa kläder...även smycken, skor osv osv...
 
Idag klippte jag och fixade till lite linnen som jag tyckte behövde piggas upp.
 
Detta var en tisha innan, en såndär tråkigt ginatricot tisha för 99:-...hade ingen bild innan mer än denna nedan där jag redan för ett tag sen klippte till linne. Men pimpa till de lite mer, lite "maddestyle" :P .. inget vinterplagg dock! Blir till shorts och boots the next summer..



Sen klippte jag upp ryggen på en topp från zara..tyckte den var tråkig och det är ju najs med öppen rygg! Tog ingen före-bild för att jag är efterbliven men räcker att säga att den var heltäckt!


Beställde en sjukt cool tisha från...ja...chicky tror ja för nåt år sen..men den hade så sjukt ful form..stora ärmar och ja..ful bara. Och de fanns ingen kant eller något vid ärmarna som de brukar va på tishor. Så fick chansa, och det blev najs! Nu kan man ju använda den också...;P


Sen bara för att visa att en ful tråk tisha från gina kan bli festlig med öppen rygg! (helst ingen bh under då)

Kass bild ser ja nu...yeye

Ooooch sist men inte minst, om man har 752 hoodies liggandes hemma så kan man ju alltid klippa av ärmarna på en eller två av dom...för att..de är snyggt! Och bra till sommarn när manvill ha hoodie fast utan ärmar...haha ja e bra på att förklara..



Coming up next: Sätta nitar på ett par braller! haha...

Varför är kläder så jäkla kul? ush. eller nåt...fast aa...de är ju kul. Och man ska ha kul sålänge det går..
Nu skall jag sitta och kladda lite med papper & penna!

Chilldillpill på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0