Lista

1. Du gör en ”Bridget Jones” och kommer till en fest och upptäcker att det bara är du som har klätt ut dig. Vad gör du: Grävt ner mig i marken...eller typ hittat på att jag vart på möhippa.

2. Vad önskar du att du hade uppfunnit: Ölen.

3. Nämn tre saker som du är bra på: Dansa, sova & äta.

4. Om du var elitidrottare, inom vilken gren hade du varit då: Han som trycker av startskottet.

5. Bästa tvserie någonsin: Vänner...sett alla avsnitt minst 10 ggr om...mår bra av den serien. Måste slinka in scrubs med. Båda serierna speglar min humor.

6. Vilket stjärntecken är du:
Oxkött.

7. Hur ser ditt drömboende ut: oj...jag har sagt ett stort hus hyffsat ensamt beläget nånstans längst kaliforniens kust..jag vill kunna gå några få meter för ett morgondopp. Gärna en takvåning i new york nånstans med, stora fönster...pool..aa...och en liten sommarstuga i jacksonville, florida....och en stuga i colorado..åh så fint i colorado..

8. Om du fick lov att hoppa in i en film och vara en av huvudpersonerna där, vilken film hade du valt och vilken huvudperson hade du velat vara: shrek i shrek. Nä...vem fan tror ni? BELLA såklart i alla twilightfilmerna....

9. Frukt eller grönsaker: Frukt!

10. Vilken är den bästa veckodagen: Fredag..då är de flesta glada o goa. De gillar man.

11. Vilken är din favorithögtid: Julen!

12. Om du fick fråga en fråga till vem som helst, vem hade du frågat, och vad: Jag hade frågat Brian Warner aka Marilyn Manson vad hans favoritmåltid är. Och om han vill flytta in hos mig....

13. Favoritläsk: Jag dricker väldigt sällan läsk..inte min grej.. men kan bli en pepsi på harrys quiz ibland.

14. Bästa
Thriller: Taken 1+2, Harry Brown, law abiding citizen, the last house on the left...
Action: The avengers (haha) ..
Drama: svårt..the green mile..nyckeln till frihet...o såklart twilight saga;P
Romantik: Dagboken
Skräck: svårt..men ja gillar paranormal filmerna för ja blev skiträdd.
Tecknat: Rango, med engelskt tal då..johnny depp :D

15. Bröst eller rumpa: På mig själv? Asssssss.

16. Alltid fult hår eller alltid lukta illa: haha...fult hår..såklart..

Fem saker du alltid har i kylskåpet?
- Smör
- Mjölk
- Kvarg
- Sylt
- Ost

Fyra saker du inte kan vara utan?
- Mat
- Min mobil 
- Vatten
- duschen

3 saker du inte kan äta?
- Svamp
- Aladåber och liknande
- ostron

Två saker som gör dig glad
- Fäst
- Min familj

En sak du gör oftast flera gånger i veckan
- Kissar

 


ooold pic.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0